La Aventura Grande

Livet just nu

Publicerad 2013-03-04 01:36:33 i Argentina

Det var visst lange sedan jag skrev nagot.. 
 
Tiden flyger forbi, spanskakursen avslutades i fredags men en ny borjar den 12. Det var ett fint avslut med spel och hang. Det har verkligen varit en mysig stamning under dessa veckorna och jag hoppas pa liknande infor nasta kurs!
 
Igar akte vi annu en gang till Uruguay for att fornya visumen. Denna gangen bara over dagen och till Colonia. Dar promenerade vi runt i den gamla delen med kullerstensgator och njot av att det gar mot host och darfor inte langre ar lika varmt. Mycket behagligt! Bilder kommer upp vid ett senare tillfalle. 
 
Kan inte fatta att det redan ar mars. En manad har gatt sedan jag flyttade och avslutade jobbet pa forskolan. Kanner mig mer och mer hemma har men saknar ocksa folket dar hemma i Sverige. 
 
Kramar! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-03-07 18:14:10

Å jag längtar jättemycket efter Dig!Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Jag är tillbaka i staden där äventyret en gång började. Denna gången på egen regi och med målet att studera och utveckla min spanska, men även uppleva kulturen och utforska denna gigantiska stad som Buenos Aires ändå är. Välkommen att följa med på ett nytt äventyr!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela