La Aventura Grande

Minisemester

Publicerad 2013-11-23 22:37:00 i Argentina

 
En valbehovlig liten tur till Montevideo, Uruguay blev det. En perfekt sadan, vi kunde nog ha tankt oss att stanna ett tag till om tid funnits. Det blev strandhang, secondhand-shopping, sena kvallar, promenader, och vila. Allt det dar som semester innebar. Nar vi kom hem till Buenos Aires igen kandes det som att batterierna ater var laddade! 
 
Godmorgon varlden! Det ar nagot visst med fonsterluckor anda. 
 
 
Vi spekulerade en del i varfor hela rummet var tackt av skumgummi plus jalusiet som visade sig folja ett fonster in till rummet bredvid, min slutledningsformaga sa mig att med tanke pa hostelets namn, Unplugged Live Hostel, sa var det nog en gammal musikstudio. Fiffigt! Det ar fortfarande bara en teori men den kanns minst sagt rimlig. ;)
 
 
 Vacka trampbatar
 
 
 
Trots de fa dagarna i landet/staden hann vi hitta ett kafé som blev en favorit. Har alltsa, favoritkafé med favorit-Annika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Jag är tillbaka i staden där äventyret en gång började. Denna gången på egen regi och med målet att studera och utveckla min spanska, men även uppleva kulturen och utforska denna gigantiska stad som Buenos Aires ändå är. Välkommen att följa med på ett nytt äventyr!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela