La Aventura Grande

En anledning till att stanna lite langre

Publicerad 2013-03-12 02:29:16 i Argentina

Det fanns manga anledningar till att jag vill stanna kvar i landet nagra manader till. Lara mig spraket battre var en. En annan lara mig mer om kulturen och samhallet.
 
Men den storsta anledningen till att jag blev kvar ar att jag faktiskt hittade den dar valdigt speciella personen i mitt liv som gor mig helt galet glad! Ja, jag vet att innan jag akte hit sa "Nej var inte oroliga jag kommer inte hitta nagon dar borta." Men jo, det hande visst. Jag blev kar. I en alldeles fantastiskt fin argentinare.
 
I tisdags akte vi in till huvudstaden och promenerade runt lite. Kul att se nagot annat aven om storstadshetset verkligen ar nagot som man kanner av!
 
Har ar vi, jag och min pojk David.
 
 
 
 
/Lycklig tjej_92

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Jag är tillbaka i staden där äventyret en gång började. Denna gången på egen regi och med målet att studera och utveckla min spanska, men även uppleva kulturen och utforska denna gigantiska stad som Buenos Aires ändå är. Välkommen att följa med på ett nytt äventyr!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela