La Aventura Grande

Sista dagen pa jobbet

Publicerad 2013-02-04 19:35:48 i Argentina

I onsdags jobbade jag min sista dag som Saltvolontar. Att fem manader kan ga sa fort hade jag aldrig gissat! 
Sammanfattningsvis kan jag saga att det har vart tufft, jobbigt, roligt, larorikt, spannande. utvecklande och alldeles alldeles underbart..
 
I fredags var dagen som jag egentligen hade hemresan bokad till. Dock ar biljetten andrad och istallet landar jag pa landvetter den 2 maj, om ca 3 manader. Busig tjej. Stackars mami och papi ;)
 
Imorgon borjar jag en spanskakurs och efter det far vi se vad jag hittar pa. 
 
Vad jag vet ar att livet ar valdigt fint och vara ute pa aventyr kanns helt ratt! 
 
KRAMAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Jag är tillbaka i staden där äventyret en gång började. Denna gången på egen regi och med målet att studera och utveckla min spanska, men även uppleva kulturen och utforska denna gigantiska stad som Buenos Aires ändå är. Välkommen att följa med på ett nytt äventyr!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela